onsdag 2 mars 2011

tacos

Idag efter skolan så gick jag och Siri hem till mig och gjorde tacos. Var jätte sugen på det, så de var himlen! Har precis skypat med José och Marcelo (antar att ni är dom enda som läser de här haha) det var trevligt, kändes som att vi umgicks en stund.

Nu ska jag städa lite fort för Annas kompis Bahar kommer hit i kväll och sen ska jag till puben och möta upp Siri och hennes vän Elin. Ikväll tänkte vi kolla på lite band på notting hill arts club, men får se om jag orkar de!

Puss

4 kommentarer:

  1. åh vad gott det ser ut !! vi får göra tacos när jag kommer !!! fast med kött så klart!! älskar dig tjockis!!

    SvaraRadera
  2. Jag gör gärna tacos med dig när du är här, om du lovar att hjälpa till? du får väl steka ditt kött själv då :) jag vill också ha dig mer. jag älskar dig

    SvaraRadera
  3. klart att jag hjälper till! ;) saknar dig såå! jättedålig på att uppdatera btw!

    SvaraRadera
  4. klart du gör ;) du brukar ju hjälpa till att laga mat haha! jag ska uppdatera med 2 nya inlägg nu... puss, jag saknar dig

    SvaraRadera