måndag 12 juli 2010

BOLIVIA!

Nu ar jag framme i bolivia! Jag landade igar och flygresan gick bra, var inte sa jobbigt som jag forvanatat mig. Nar vio kom till huset som vi bor i sa kollade vi pa vm finalen och efter det akte jag, jose, hans bror och syster till stan och kollade runt lite.

idag har vi gatt pa stan med hela joses familj, stan har ar nastan mer som en maknad an som affarer, det ar massa stand overallt. jag kopte ett par rodalaga converse for 180.- och en stor avocado som vagde 1kg!

det ar ganska kul, varje dag kl 18.00 sa flygder det jatte mycket papegojor over huset vi bor i och utanfor huset gar det losa djur som hastar hundar och far.

4 kommentarer:

  1. Kul! Ta mycket bilder! och kop garan ett par converse till mig ocksa!!! puss

    SvaraRadera
  2. jag ska ta mycket bilder och kopa converse till dig :D ring mig snart

    SvaraRadera
  3. jag vill också ha converse, tror du att du kan fixa de :)? saknar dig

    SvaraRadera
  4. billigt värre! kanske kan köpa ett par till mig med? :) saknar dig puss karin

    SvaraRadera