torsdag 15 juli 2010

onsdag

idag har jag, jose, kelvin och mario varit pa en jatte stor marknad. det var kul, men nastan for mycket for att man skulle kunna hitta natt fint. det var for mycket att kolla pa overallt! det finns valdigt mycket fina herrklader har, men inte sa mycket till tjejer... trakigt! (men kanske rattvist, for i gateborg ar det lattare for tjejer att hitta snygga och billiga klader)

efter marknaden akte vi till en resturang, maten har ar jatte billig verkligen, det var ett ganska fint stalle och min mat (kyckling potatismos och stektagronsaker0) kostade 39:- och annars har jag atit mat for ca 20:-... jag kommer bli en tjockis har!!!

jag ska forsoka ta med mitt usb minne nasta gang jag gar hit sa kan jag lagga upp lite bilder ocksa!


hej da sverige

3 kommentarer:

  1. Haha vad bra att du trivs :)

    SvaraRadera
  2. Ah vill sen bilder snart! PUSS

    SvaraRadera
  3. ja, jag ska forskoka lagga upp bildern jatte snart! men inte idag, men snart snart snart!!!


    ja, det ar bra marcelo, annars hade jag dott! haha saknar er

    SvaraRadera