lördag 5 februari 2011

sämst

Jag har varit sämst på att uppdatera här! Vill göra det dagligen... Kan göra ett nytt försök nu.

De senaste dagarna har vi tittat på rum åt Siri, förhoppningsvis får hon något av dagens rum, dom var bra! Igår däremot kändes som en pissdag, det intressanta var att vi båda blev på bättre humör när vi började shoppa! Jag köpte handduk, lakan, 2st body, en fin tröja, 2 nagellack och en fin ring. Slänger kanske upp lite bilder på det senare!

Just det, kan ju också berätta att jag kommer dela rum med min syster i en tid framöver... hon är nu mera arbetslös, så jag betalar halva hyran och bor här tillsvidare.

Nu måste jag duscha och äta!
Ikväll ska jag och Siri ut och kolla på nått band som spelar, blir nog fint!

XOXO
Ylva girl (gril)

Just det, jag saknar José!!!!!!!!!!

Varm dag i London

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar