torsdag 24 februari 2011

sol, sol, sol!

Idag hade vi vårt första test i skolan, det tog hela dagen! Det var uppdelat i olika delar, grammatik, läs-, hörförståelse och skrivning... Allt gick bra förutom skrivningen, kom på att jag inte kan stava på engelska (inte svenska heller) när jag skriver förhand, har enbart skrivit på dator de 3senaste åren. Jag ser inte om ett ord ser rätt eller felstavat ut med min handstil, fan ta Munkebäck!

Efter skolan upptäckte jag och Siri att det var varmt och soligt ute så vi gick till Tesco och handlade mat och sedan hem till Siris balkong och åt!

Efter vi ätit så fick vi för oss att vi borde powerwalka (för tjocka för att springa) så Siri bytte om till träningskläder! Sen gick vi hem till mig och lämnade lite mat jag köpt och hämtade lite papper som vi skulle skicka till CSN och så bytte jag om och begav oss till postkontoret.

Våran promenad blev i Hollandpark och vi sprang lite faktiskt, tills pizzan höll på att hoppa upp ur magen på oss. Sen gick vi skilda vägar och nu ska jag städa mitt rum, gjorde aldrig de igår.

XOXO
Ylva Girl








2 kommentarer: