söndag 15 augusti 2010

sista inlagget fran bolivia, tror jag...

imorgon aker jag tillbaka mot sverige! det kanns skont, men anda ganska trakigt. jag hade velat se fler platser och gora mer saker... det blev inget inka heller, vi han aldrig och det kanns extra trakigt. men i det stora hela ska det bli skont att komma hem till allt.

den senaste veckan har jag varit lite daligt, ont i halsen, ont i magen, forkyld och lite feber. sa har inte gjort natt jatte speciellt som ar vart att beratta tror jag, har mest varit i stan och pa marknader pa jakt efter de sista saker innan jag aker!

idag var det meningen att hela joses familj skulle aka hem till sverige, men nar dom kom till flygplatsen sa visade det sig att hans mammas pass var trasigt pa natt satt... sa hon fick inte aka! sa nu maste hon aka till en stad som ligger ca 7 timmar bort for att fixa ett nytt pass. sa hon aker nog om nagon vecka. jatte jobbigt for henne!

nu har jag inget mer att skriva tror jag, jag ar trott och vill sova haha!
kommer nog lagga upp fler bilder fran resan nar jag kommer hem till sverige.

HEJ DAAAAA BOLIVIA


(anna jag svarade pa din komentar i forra inlagget, facebook ar segt namligen. ring mamma imorgon, sa ska jag ha kollat upp terminalen. pusss)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar