onsdag 11 augusti 2010

Villa Tunari

Vet inte om jag hinner fa upp alla bilder som jag hade velat lagga upp nu, men jag lagger upp sa manga jag hinner!

Vi var tva natter i ett stalle som heter Villa Tunari, det ar ett stalle som har djungel, kullar, floder, vattenfall och i horisonten ser man hoga berg! forsta dagen sa var det fest i den lilla staden, det var en fisk festival, sa alla grillade fisk overallt!

Andra dagen borjade vi med att vandra i nationallparken och upp for ett berg i djungeln! det var jatte fin utsikt dar uppe! efter det sa akt vi och sen gick jag, jose, kelvin och deras tva kusiner och badade i en flod. det var valdigt stromt, sa det var jobbigt att simma over floden, men kul!
senare gick vi till joses moster dar dom grillade fisk och kott, jatte god fisk! sen badade jose i hennes pool (han simmade in i poolkanten, sa han fick ett stort sar pa nasan, klantingt!)

Sista dagen innan vi akte hem gick jag, jose och hans ena kusin till en fold och kollade lite. Villa Tunari ar det finnaste stalle jag satt har, allt var verkligen vakert!

nu maste jag ga, ska bowla!


HEJ DA


Jag vid floden vi badade i


Jose nar han badar



Joses kusiner, jose, jag och kelvin


Jose och kusin










Pa vag upp i nationalparken
Utsikten

4 kommentarer:

  1. Men dud vad vacket! hur varmt har ni det?

    SvaraRadera
  2. Sanna: Gud vad vackert det ser ut att vara!

    SvaraRadera
  3. Ylva jag vill ha datum (ar det nu pa madag?) tid och terminal for nar ni kommer till london!

    PUSS

    SvaraRadera
  4. det var jatte vackert, det finnaste stalle jag varit pa! det var jatte varmt dar, och nu ar jag i santa cruz och det ar kanske 20grader typ, sa det ar skont... men man blir inte brun nu, det ar vinter :(

    anna: det ar pa mandag, aker imorgon... tror vi kom in i terminal 4 och aker till goteborg fran 3, eller sa var det tvartom... jag sager till mamma imorgo9n nar jag pratar med henne, sa far du fraga henne!

    SvaraRadera