fredag 6 augusti 2010

ZOOOOOOOO

Nu kommer lite zoo bilder, inte jatte kul att se bilder pa djur bakom galler kanske, men det ar alltid natt!

kan beratta vad jag gjort idag. jag vaknade med sjukdom... ont i halsen och kroppen! sa gjorde ingeting pa formiddagen typ, lagade lite mat (for forsta gangen pa den har resan). men jag ville inte ligga inne och ruttna, sa jag och jose akte till stan. (det har ar till anna: det kostar ca 15kr att aka taxi har i ca 15min... du hade varit i himelen haha ) det var meningen att jose skulle kopa byxor, men han hittade inga. men jag hittade en jatte fin troja som var i 100% lama ull (kallar man lamans pals for ull?) och jag tror att den var handgjod, den kostade bara 170kr och den ar jatte mjuk och fin. nu ska jag snart ga till min sang och kolla pa en skrack film med Jose och hans syster!

just det, kan beratta om planerna for den kommande veckan. imorgon ar det bolivias nationaldag sa vi ska till stan och kolla pa olika saker, typ parader och sant! sen pa lordag sa aker vi till ett stalle som heter villa tunnari och dar ar det en fisk fest som haller pa i 3dagar. villa tunnari har djungel och berg sa det blir kul att se! sen nar vi kommer hem sa ska jag och jose kolla pa inka ruinerna som jag berattade om i foregaende inlagget... sen ska vi spendera resten av tiden i santa cruz!

nu maste jag ga!

HA D


ps. la upp en bild pa trojan sa att mamma kan se den! ds




















1 kommentar:

  1. Ah! 15kr for 15 minuter! Vafor aker ni inte runt lite mer : )

    Saknar dig!

    SvaraRadera